Salgsbetingelser – Haalogalan.no

1. Generell informasjon

haalogalan.no drives av ArcticLAN, en registrert ideell organisasjon i Norge med organisasjonsnummer: 913528387. Disse vilkårene gjelder for kjøp av digitale billetter til LAN-arrangementer gjennom vår nettside. Ved å kjøpe en billett godtar du betingelsene som er beskrevet nedenfor.


2. Produkter og priser

  • haalogalan.no selger digitale billetter til LAN-arrangementer.
  • Alle priser oppgis i NOK (norske kroner) og inkluderer merverdiavgift (MVA).
  • Ingen ekstra kostnader, som frakt- eller behandlingsgebyrer, vil legges til ved betaling.

3. Betalingsmetoder

Vi aksepterer følgende betalingsmetoder:

  • Stripe (Visa, Mastercard, osv.)

Betalinger behandles sikkert gjennom tredjepartsleverandører. Ved å fullføre en betaling godtar du vilkårene til den aktuelle betalingsleverandøren.


4. Levering

  • Billetter er digitale og sendes til oppgitt e-postadresse umiddelbart etter bekreftet betaling.
  • Billetter kan også lastes ned via din brukerkonto på haalogalan.no.
  • Det er kundens ansvar å påse at korrekt e-postadresse oppgis under kjøpsprosessen.

5. Angrerett

I henhold til norsk forbrukerlovgivning har kunder rett til å angre på de fleste nettkjøp innen 14 dager. Unntak gjelder:

  • Angreretten gjelder ikke innen 14 dager før arrangementets startdato.
  • Refusjonsforespørsler som gjøres etter dette tidspunktet vil bli avslått, med mindre spesielle omstendigheter gjelder (f.eks. avlysning av arrangementet).

6. Retur, refusjon og klager

  • Kunder kan be om refusjon via våre nettsider på haalogalan.no/orders.
  • Kunder kan også be om refusjon eller sende inn klager ved å kontakte oss via e-post på [email protected].
  • Refusjonsforespørsler må sendes senest 14 dager før arrangementets startdato. Refusjoner vil bli behandlet til den opprinnelige betalingsmåten.
  • Dersom kunder opplever problemer med å få tilgang til sine billetter, må de kontakte oss for assistanse.

7. Kundens ansvar

  • Kunden er ansvarlig for å sikre at personopplysningene (f.eks. e-postadresse) er korrekte ved kjøpsprosessen.
  • ArcticLAN er ikke ansvarlig for problemer forårsaket av feil informasjon gitt av kunden.

8. Personvern og databeskyttelse

  • Haalogalan.no overholder personvernforordningen (GDPR).
  • For detaljert informasjon om hvordan vi samler inn, behandler og beskytter personopplysninger, henviser vi til vår personvernerklæringhttps://haalogalan.no/privacy-policy.

9. Ansvarsbegrensning

  • ArcticLAN er ikke ansvarlig for forsinkelser eller avbrudd forårsaket av tredjeparts betalingsleverandører eller tekniske problemer utenfor vår kontroll.
  • Ved avlysning av arrangementet vil kunder få full refusjon av billettprisen. Ingen ytterligere kompensasjon vil bli gitt.

10. Tvisteløsning

  • Kunder oppfordres til å kontakte oss direkte for å løse eventuelle tvister ved å sende en e-post til [email protected].
  • Uløste tvister kan bringes inn for Forbrukerklageutvalget for videre behandling.

11. Endringer i vilkår

ArcticLAN forbeholder seg retten til å oppdatere disse salgsbetingelsene når som helst. Endringer trer i kraft ved publisering på vår nettside. Kunder oppfordres til å lese gjennom vilkårene før hvert kjøp.