Salgsbetingelser – Haalogalan.no
1. Generell informasjon
haalogalan.no drives av ArcticLAN, en registrert ideell organisasjon i Norge med organisasjonsnummer: 913528387. Disse vilkårene gjelder for kjøp av digitale billetter til LAN-arrangementer gjennom vår nettside. Ved å kjøpe en billett godtar du betingelsene som er beskrevet nedenfor.
2. Produkter og priser
- haalogalan.no selger digitale billetter til LAN-arrangementer.
- Alle priser oppgis i NOK (norske kroner) og inkluderer merverdiavgift (MVA).
- Ingen ekstra kostnader, som frakt- eller behandlingsgebyrer, vil legges til ved betaling.
3. Betalingsmetoder
Vi aksepterer følgende betalingsmetoder:
- Stripe (Visa, Mastercard, osv.)
Betalinger behandles sikkert gjennom tredjepartsleverandører. Ved å fullføre en betaling godtar du vilkårene til den aktuelle betalingsleverandøren.
4. Levering
- Billetter er digitale og sendes til oppgitt e-postadresse umiddelbart etter bekreftet betaling.
- Billetter kan også lastes ned via din brukerkonto på haalogalan.no.
- Det er kundens ansvar å påse at korrekt e-postadresse oppgis under kjøpsprosessen.
5. Angrerett
I henhold til norsk forbrukerlovgivning har kunder rett til å angre på de fleste nettkjøp innen 14 dager. Unntak gjelder:
- Angreretten gjelder ikke innen 14 dager før arrangementets startdato.
- Refusjonsforespørsler som gjøres etter dette tidspunktet vil bli avslått, med mindre spesielle omstendigheter gjelder (f.eks. avlysning av arrangementet).
6. Retur, refusjon og klager
- Kunder kan be om refusjon via våre nettsider på haalogalan.no/orders.
- Kunder kan også be om refusjon eller sende inn klager ved å kontakte oss via e-post på [email protected].
- Refusjonsforespørsler må sendes senest 14 dager før arrangementets startdato. Refusjoner vil bli behandlet til den opprinnelige betalingsmåten.
- Dersom kunder opplever problemer med å få tilgang til sine billetter, må de kontakte oss for assistanse.
7. Kundens ansvar
- Kunden er ansvarlig for å sikre at personopplysningene (f.eks. e-postadresse) er korrekte ved kjøpsprosessen.
- ArcticLAN er ikke ansvarlig for problemer forårsaket av feil informasjon gitt av kunden.
8. Personvern og databeskyttelse
- Haalogalan.no overholder personvernforordningen (GDPR).
- For detaljert informasjon om hvordan vi samler inn, behandler og beskytter personopplysninger, henviser vi til vår personvernerklæring på https://haalogalan.no/privacy-policy.
9. Ansvarsbegrensning
- ArcticLAN er ikke ansvarlig for forsinkelser eller avbrudd forårsaket av tredjeparts betalingsleverandører eller tekniske problemer utenfor vår kontroll.
- Ved avlysning av arrangementet vil kunder få full refusjon av billettprisen. Ingen ytterligere kompensasjon vil bli gitt.
10. Tvisteløsning
- Kunder oppfordres til å kontakte oss direkte for å løse eventuelle tvister ved å sende en e-post til [email protected].
- Uløste tvister kan bringes inn for Forbrukerklageutvalget for videre behandling.
11. Endringer i vilkår
ArcticLAN forbeholder seg retten til å oppdatere disse salgsbetingelsene når som helst. Endringer trer i kraft ved publisering på vår nettside. Kunder oppfordres til å lese gjennom vilkårene før hvert kjøp.